top of page
котел на кухне.jpg
Поширині Питання та Відповіді

Наші поширені запитання можна знайти тут. Будь ласка, використовуйте фільтри категорій ліворуч і запитання в цих категоріях праворуч. Сподіваємось, це допоможе вам знайти відповіді, які ви шукаєте. Якщо ні, скористайтеся сторінкою зв’язку з нами, і ми спробуємо допомогти.

Виберіть Категорію
  • Чи можу я використовувати сторонні засоби керування на своєму котлі?
    Так, ви можете використовувати сторонні засоби керування з нашими котлами. Для підбору оптимального рішення для Вас прохання зв'язатися з нами.
  • Чи можу я запустити душ з комбінованого бойлера?
    Так, ви можете запустити душ з комбінованого бойлера Navien. Залежно від моделі та розміру вашого котла ви можете використовувати до 3 душів одночасно.
  • Який тип котла мені потрібен?
    Зв'яжіться з нами, на основі типу вашої оселі, розміру, а також кількість спалень і ванних кімнат, ми визначимо, який саме котел Вам потрібен.
  • Котел якої потужності мені мені потрібен?
    Це визначається загальною площею Вашого будинку, якістю утеплення та кількістю точок для приготування гарячої води. Дуже спрощена формула виглядає так: на 10 м2 площі будинку 1 кВт потужності котла. Але для більш детального прорахунку рекомендуємо звернутися до наших спеціалістів.
  • Які елементи керування котлом я матиму?
    До кожного котла NAVIEN в комплекті іде виносний пульт керування. Цей пульт тако виконує функцію кімнатного термостату, що додатково економить Ваші гроші.
  • Чи рекомендуєте ви очищення системи перед встановленням?
    Ми рекомендуємо ретельно промити систему перед встановленням і встановити якісний магнітний фільтр. Наш котел також має вбудовану фільтрацію частинок.
  • Яка гарантія на котли NAVIEN?
    NAVIN надає повну гарантію на свої газові котли 5 років з дати встановлення. Реєстрація гарантії Navien проста. Після першого запуску котла треба заповнити гарантійний талон і відправити його нам.
  • Яке обслуговування потребує котел?
    Ми вимагаємо, щоб агрегат щорічно обслуговувався компетентним інженером. Невиконання цього призведе до втрати гарантії.
  • На що поширюється моя гарантія?
    Ваш продукт буде застрахований у разі поломки через несправність компонентів котла. Однак, якщо збій стався через неякісний монтаж, перенапругу або відкладення в системі опалення, це може бути не прийнято на наш розсуд.
  • Де я можу купити продукт Navien
    Котли Navien Ви можете замовити у нас скориставшись посиланням у верхньому правому куті нашого сайту "Замовити котел".
  • Чи можу я використовувати сторонні засоби керування на своєму котлі?
    Так, ви можете використовувати сторонні засоби керування з нашими котлами. Вони повинні бути без напруги, оскільки наш інтерфейс проводки потенційно вільний. Крім того, Navien NCB готовий до «OpenTherm», що надасть миттєвий доступ до новітньої технології керування з мінімальними збоями та меншими витратами на встановлення.
  • Чи можу я запустити душ з комбінованого бойлера?
    Так, ви можете запустити душ з комбінованого бойлера Navien. Залежно від моделі та розміру вашого котла ви можете використовувати до 3 душів одночасно.
  • Котел якого розміру мені потрібен?
    Це визначається кількістю спалень і ванних кімнат.
  • Які елементи керування я матиму?
    Засоби керування визначають як замовник, так і монтажник. Вони можуть варіюватися від базового контролю часу з окремим контролем температури до повного контролю параметрів гарячої води та опалення через Wi-Fi. Navien пропонує елементи керування Smart Plus, які включають Geofencing і Smart Forecasting.
  • Який тип котла мені потрібен
    З'вяжітся з нами, на основі типу вашої нерухомості, розміру, а також кількість спалень і ванних кімнат, визначимо, чи потрібен вам комбінований, системний або звичайний бойлер.
  • Де я можу купити продукт Navien
    Продукти Navien доступні у понад 400 продавців по всій країні. Для отримання додаткової інформації, будь ласка, надішліть нам електронну пошту.
  • На що поширюється моя гарантія?
    Ваш продукт буде застрахований у разі поломки через несправність компонентів котла. Однак, якщо збій стався через погане встановлення або відкладення в системі, це може бути не прийнято на наш розсуд.
  • Яке обслуговування потребує котел?
    Ми вимагаємо, щоб агрегат щорічно обслуговувався компетентним інженером. Невиконання цього призведе до втрати гарантії.
  • Чи рекомендуєте ви очищення системи перед встановленням?
    Ми рекомендуємо ретельно промити систему перед встановленням і встановити якісний магнітний фільтр. Наш котел також має вбудовану фільтрацію частинок.
  • Які елементи керування я матиму?
    Засоби керування визначають як замовник, так і монтажник. Вони можуть варіюватися від базового контролю часу з окремим контролем температури до повного контролю параметрів гарячої води та опалення через Wi-Fi. Navien пропонує елементи керування Smart Plus, які включають Geofencing і Smart Forecasting.
  • Чи можу я використовувати сторонні засоби керування на своєму котлі?
    Так, ви можете використовувати сторонні засоби керування з нашими котлами. Вони повинні бути без напруги, оскільки наш інтерфейс проводки потенційно вільний. Крім того, Navien NCB готовий до «OpenTherm», що надасть миттєвий доступ до новітньої технології керування з мінімальними збоями та меншими витратами на встановлення.
  • На що поширюється моя гарантія?
    Ваш продукт буде застрахований у разі поломки через несправність компонентів котла. Однак, якщо збій стався через погане встановлення або відкладення в системі, це може бути не прийнято на наш розсуд.
  • Які гарантії ви пропонуєте?
    Navien зобов'язується усунути будь-який виробничий дефект, який виникне протягом 7 років з дати встановлення. Реєстрація гарантії Navien проста. Просто сфотографуйте свою гарантійну реєстраційну картку або контрольний список тестування введення в експлуатацію та надішліть електронний лист нам.
  • Які елементи керування я матиму?
    Засоби керування визначають як замовник, так і монтажник. Вони можуть варіюватися від базового контролю часу з окремим контролем температури до повного контролю параметрів гарячої води та опалення через Wi-Fi. Navien пропонує елементи керування Smart Plus, які включають Geofencing і Smart Forecasting.
  • Чи рекомендуєте ви очищення системи перед встановленням?
    Ми рекомендуємо ретельно промити систему перед встановленням і встановити якісний магнітний фільтр. Наш котел також має вбудовану фільтрацію частинок.
  • Яке обслуговування потребує котел?
    Ми вимагаємо, щоб агрегат щорічно обслуговувався компетентним інженером. Невиконання цього призведе до втрати гарантії.
bottom of page